piątek, 31 maja 2013

(65) chyba powinnam dawać upust pomysłom

   W TV właśnie leci program śniadaniowy, w którym pokazują młode wilki nie tyle z pazurem, co z pomysłem na biznes. I kolejny raz nie tyle, co szlag mnie trafia, ale stoję jako ten rozdziawiony słup solny, że interes można zrobić na czymś, co wymyśliłam osobiście parę lat wstecz, a co, jak mi się wydawało, jest tak oczywiste i trywialne, że aż wstyd się z tym ujawniać. No bo po co ogółowi pokazywać to, co z pewnością sam wie? A tu zonk. Okazuje się, że nikt na to nie wpadł wcześniej Tak było z nausznicami:





Tak było z filcankowymi torebajkami, ta jest przepiękna, więc gdyby ktoś chciał mi taką uszyć, to ja jak najbardziej, a jakże:



   Tak jest teraz z dodatkami do butów kompletnie zmieniającymi ich oblicze, by dostosować je do pory dnia czy rodzaju wyjścia, a które są elementami zmiennymi. Tu na ten przykład autorka ma własnoręcznie ulepszone buty, ulepszone o kremowe piwonie. Autorka miała być sama jako ten kwiat, jednakże było tego majowego dnia tak zimno, ze była zmuszona założyć pod sukienczynę, nota bene o nazwie kolekcji GARDEN, bluzeczkę z długim.Zapamiętajmy tę fotę, gdyż jest to jedyna fota, na której autorka jest w butach na obcasie. Na co dzień gustuje w zgoła innych obuwiach.


Małż i Małżowina po dekapitacji, Mim robi miny.


Jedyne, czym można się pochwalić, to cena całości około 60zł, no, nie licząc najdroższych w outficie rajstop, których tak naprawdę nie ma, czyli rajstop w sprayu. 

Ufff, z tych nerw robi mi się szafiarski blog.



4 komentarze:

  1. Butki śliczne, może czas rozkręcać biznes? szkoda marnować potencjału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się waham czy zostać stylistkom, czy się poświęcić hafciarstwu...

      Usuń
    2. Stylistkom, stylistkom! hafciarki sobie zatrudnisz :)

      Usuń
    3. Mogę jeszcze być dekupażystkom, szydełkownicą, kucharkom, sprzontaczkom, florystkom, ogrodniczkom, bonom, guwernantkom, korepetytorkom, ach, jakiż wybór, wprost nie mogę się zdecydować.

      Usuń

Jeśli się jeszcze wahasz, wiedz, że każdy komentarz cieszy autorkę i dodaje jej 1cm w biuście.
Dziękuję :)